onsdag 1 oktober 2014

VMX FIinal

I helgen körde jag i Uddevalla och det flöt på bra. Tycker att jag hittade bra spår runt banan och jag hade fjärde tränings tid. Jag körde i andra kvalet och det gick riktigt bra körningen stämde bra, snabbast varvtid och bara en halv sekund upp till första platsen. Första heatet på söndagen så kom en hole shot och det gick bra men jag tappade ner till en fjärde plats i mål, aldrig nöjd om jag inte är först. Andra heatet gör jag en hyfsad start och är trea ut. Är uppe på andra plats och vänder men kör ett par varv som trea. Gulflagg och nu blir jag om hoppad men det var tydligen okej att hoppa på gulflagg, ingen diskning. Fyra i mål lite irriterad men så är det. Fyra för dagen och det fyr väl vara hyfsat. Next Ripa till helgen och ska då försöka ta mig upp på pallen totalt i MX-Champ möjligheten finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar