måndag 25 augusti 2014

Vimmerby

I helgen gjorde jag ett inhopp i Mx Outlet Cup i Vimmerby. Tycker att banan är go och det är roligt att köra här. Träningen gick okej men mer var det inte, hade 6:e tid. Första heatet var jag med bra ut från grinden men redan in i tredje böj så märker jag att det är något fel med cykeln och jag släpper av direkt för vi är här för att träna. Tar mig till bandepån och svänger in till teamet och vi stänger av maskinen. Bara att titta på när de andra kör färdigt. Vi tar ett litet snack och tar sedan ut den andra cykeln till andra heatet. Åter igen en riktigt bra start och nu går det bättre. Trea ut och kör på och nu går det bra. Får släppa en kille men det gör ju inte så mycket denna dag och när vi går imål så är jag fyra och det var ju bättre än första heatet. Nu laddar vi för USM i Katrineholm till helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar